Met de Apofyliet naar de sfinx van Egypte

IMG_1877

 

IMG_1879

Deze Apofyliet spreekt tot mijn verbeelding en ik zie een vliegende leeuw in het plaatje. Met dit dier ga ik naar de piramide toe en de sfinx.. Dan zie ik bijzondere beesten vliegen en zie ik ook in deze tijddimensie mensen contact maken met andere buitenaardse wezens. Deze steen roept je op om poorten te open naar het verleden die bij je past en haalt oude kennis naar boven. Je laat je meevoeren naar oude krachten die deel van jou zijn en je nu mag herinneren. Ooit ben je deel geweest van deze beschavingen en mag je de gebruiken weer herinneren die toen zo belangrijk zijn.

http://www.ayourtha-webshop.nl/a-4284…/stenen-ruw/apofyliet/

Geef een reactie

